Slajd 2 Slajd 2 Slajd 3

Fitness

 

 

 

PLAN ZAJĘĆ FITNESS 2018/2019

 

 

GODZ

PON

WT

ŚR

CZW

SOBOTA

19.00

-

20.00

 

19.00 - 20.00

ZUMBA

Dorota S.

Pilates 

Marcelina 

18.55 - 19.55

ZUMBA

Dorota S.

 

20.00

-

21.00

 

TBC 

Total Body Conditioning

Paulina

 

Body Shape

 Marcelina

 

 

 

 

 

Na zajęcia fitness obowiązuje obuwie zmienne i własny ręcznik.

Aby zajęcia fitness się odbyły muszą być min. 3 osoby.

 

 

 OPIS ZAJĘĆ

 

Wzmacniaj & ujędrniaj - wzmacnianie całego ciała przy użyciu różnego rodzaju sprzętu fitness (ciężarki, piłki,stepy) jak i ciężaru własnego ciała. Większość ćwiczen wykonywanych jest na stojąca. Zajęcia charakteryzują się nieskomplikowaną rozgrzewką złożoną z podstawowych kroków mająca przygotować nasze ciało do pracy. Zajęcia polecane dla wszystkich.

 

Płaski brzuch - zajęcia polegające na wzmacnianiu i kształtowaniu mięśni brzucha poprzedzone aerobową rozgrzewką. W zajeciach tych wzmacniamy również mięśnie grzbietu jak i kręgosłup. Zajęcia dla wszystkich.

 

TBC (TOTAL BODY CONDITIONING)kompleksowy, ogólnorozwojowy trening wytrzymałościowo-wzmacniający dla całego ciała. Część aerobowa poprawia kondycję i wydolność oddechową, przyspiesza krążenie, dzięki czemu skóra staje się jędrniejsza i ładniejsza a część wzmacniająca (z wykorzystaniem przyrządów takich jak step, hantle, obciążenia) uruchamia mięśnie górnej i dolnej części ciała pozwalając na wymodelowanie całej sylwetki. 

 

ABT (Atak na brzuch,uda, pośladki) - nieskomplikowane zajęcia, które mają na celu wzmocnić i ujędrnić dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewnią zgrabną sylwetkę, jędrne uda i pośladki, płaski brzuch. Wielokrotne dokładne powtarzanie serii ćwiczeń pod okiem instruktora wpływa na wzmocnienie mięśni, uelastycznienie skóry i przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia są bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, zajęcia polecane dla wszystkich. Znakomite rozwiązanie zarówno dla rozpoczynających swoją przygodę z fitnessem, jak i dla stałych bywalców siłowni.

 

PILATES - system ćwiczeń, którego celem miało być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Ćwiczenia wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała.

 

Zumba - zainspirowana tanecznymi rytmami fuzja tańca i aerobiku, gdzie dobór kroków, kombinacji ruchów i muzyki gwarantuje świetną zabawę i olbrzymią dawkę energii. To trening cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę – jeden z przyjemniejszych sposobów na zgubienie kalorii przeznaczony dla każdego, bez względu na wiek i umiejętności.

Body shape - to zajęcia kształtujące duże grupy mięśniowe: obręczy barkowej, ramion, grzbietu, brzucha, pośladków i kończyn dolnych. Trening przeważnie wykonuje się z hantlami, obciążeniami na nogi, lub taśmami oporowymi, które podnoszą efektywność zajęć. Ćwiczenia wykonywane są w stosunkowo wolnym tempie. Body shape kształtuje sylwetkę, wzmacnia mięśnie całego ciała.

 

Kontakt z nami:

 

 

Adres:

Gdańsk Osowa

ul. Penelopy 25

wjazd od ul. Nowy Świat

* zjazd z obwodnicy przy Selgros w kierunku przesypowni cementu

 

Dane kontaktowe:

Telefon: 663 316 036

E-mail: info@squashosowa.pl

www.squashosowa.pl

www.tenisosowa.pl

 

ZAREZERWUJ KORT ON-LINE

 

Akceptujemy karty FitProfit i MultiSport oraz OK System.